0

وبلاگ فروشگاه اندام

به جای شمردن کالری، گام هایتان را بشمارید

به جای شمردن کالری، گام هایتان را بشمارید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برنامه هایی برای کاهش وزن دارید، رژیم غذایی گام شاید بهترین انتخاب باشد. در این رژیم هیچ شمارشی برای کربوهیدارت مصرفی یا میزان چربی و کالری وجود ندارد.


ادامه مطلب
تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات سینه

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات سینه

حرکات کش بدنسازی این مقاله همگی دارای یک وجه مشترک هستند، آن هم تمرکز بر عضلات موجود در سینه است.
این حرکات به صورت ویژه بر ماهیچه های بالایی، پایینی، خارجی و داخلی Pectoral اثر می گذارند، پس از این تمرینات استفاده کنید تا ماهیچه های سینه ای خوش فرمی را برای خود بسازید:

ادامه مطلب
تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات شکم

تمرین با کش بدنسازی برای تقویت عضلات شکم

حرکات ورزشی کش بدنسازی زیر همگی داری یک وجه مشترک هستند و آن تمرکز بر عضلات شکمی است. در این تمرینات حرکت هایی نیز وجود دارند که با عضلات بالایی و پایینی شکمی کار می کنند.
از تمرینات کش بدنسازی زیر استفاده کنید تا ماهیچه های شکمی خوش فرمی را برای خود بسازید

ادامه مطلب
در مورد سوخت و ساز یا متابولیسم بدن چه می دانید؟

در مورد سوخت و ساز یا متابولیسم بدن چه می دانید؟

سوخت و ساز یا متابولیسم بدن چیست؟

آیا اصلا قابل تنظیم و کنترل است؟ آیا ژنتیک در آن نقش دارد؟ آیا چاقی و لاغری ما به متابولیسم ارتباط دارد؟ و… سوالاتی هستند که ذهن ما را به خود درگیر می کنند. در مطلبی تحت عنوان آشنایی با متابولیسم بدن،توضیحاتی داده شد، اما در این مطلب می خواهیم به توضیح متابولیسم بدن و باورهای رایج در خصوص آن بپردازیم. اما در ابتدا لازم است بدانیم!

ادامه مطلب
نکات کاربردی درباره پیاده روی

نکات کاربردی درباره پیاده روی

تا به حال فکر کرده ای که ساده ترین فعالیت جسمی انسان کدام است؟

اگر نگوییم ساده ترین،اما بهترین،موثرترین و ارزانترین فعالیت جسمی که به تناسب اندام منجر می شود،پیاده روی است. اما شرط و شروطی دارد که به آن می پردازیم. انرژی که شما با انجام 2 کیلومتر پیاده روی تند (با سرعت پنج تا شش کیلومتر در ساعت) می سوزانید، تقریبا با انرژی ای که صرف دویدن آرام در مسافت 1/5کیلومتر می شود،مساوی است و آثار مفید یکسانی بر تناسب اندام و سلامت شما دارد.

ادامه مطلب
نمایش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)